mandag 9. mars 2009

...så Digg det er å komme hjem!!!



Men ferien har også vært hundre prosent rompe-spark (les: Kick-Ass)
Jeg har drivi med masse greier, og selv om jeg "bare" (?) festa to ganger, så var det helt vilt begge gangene.
Simen rota med femten damer på skole-\nesodden-festen. Og ALLE rota med Berit!
(???)

Men sånn 4Real da:
Alt eier i kveld. Jeg har ikke vært så posetiv for det neste paret med uker på lenge. Og når de ukene er ferdig - DA har jeg bursdag da. Ikke bare litt heller. Jeg blir godhelpmæ tyve\tjue\20\to-null\voksen eller hva faen man kan kalle det neste tiår. Ikke mere tenåring på meg. To tiendeler til HUNDRE ÅR!!!
Jeg føler meg som et tre...

Pappa lurte på hva jeg ønska meg da.
Jeg ba om å få et år overtid!

Men trær er jo bra de da. De er livsviktige!
(produser jo ny luft og greier)
((Jeg liker luft...))


Bilen min:
"Forstillinga" på dekkene foran er fakka, så jeg min lille elskling må på verksted!
=(
Hjertet mitt blir helt tomt, og det samme blir sikkert lommeboka, og dermed også ølglasset når det endelig er fhs-tirsdag igjen.
Men jeg kan fortsatt kjøre da, så... Kiwi anyone?

2 kommentarer:

Ina Mildred sa...

klokka er sju
hvor er du?
haven't got a clue
jeg kjeder meg litt
det her sier jo sitt
nå kommer jeg å banker på
for jeg vil LEKE nå!

Kim sa...

Kjipt å ha det kjipt
men like kjipt å henge med en drit
Du er jo ganske langt fra det,
så hvorfor kom du ikke hit?

Jeg var her,
og du var der,
men du var sær:
klemmen var svær
men du ville ikke ha den.
Nå skal jeg komme å ta den!