mandag 15. september 2008

Blogg up&going =)

Yeah, se her ja!
Tenkte jeg måtte ha et sted å få opp alle de freaka bildene som blir tatt av oss sære mennesker her på Agder FHS, også har Ina (Fro) en sånn fancy blogg på denne siden, så her er det ;)

Jeg må selvsagt også ha med diktene mellom Meg og Fro her i bånn og lignende ting etter hvert.

Adressen FHS-FTW er FolkeHøySkole ForTheWin. Typisk CS-utrykk, selv om jeg ikke spiller det.
Jeg kan bare greiene! Lol !!!1!1!1+1!! Roflmao og greier...

Diktet jeg skreiv til Ina:

Det er mye som skjules,
i den røde planet.
Den store ballen,
hva er det den vet?

Hvem er hu Ina?
Hva er det hu vil?
Prøver å være dritkul.
Det får hun til!

Men vet ikke hvem hun er!
Kan noen si svaret?
Jeg tror jeg vet,
Så la meg forklare:

Starter med F,
tar det med RO.
Jeg klår deg på håret -
vi har det koselig vi to


Fro skreiv tilbake:

Den dagen du trenger en god bok og lese
Eller korketing for å lage deg protese
Er A201 dit du drar
Det finnes ikke grenser for hva Kim har

Når Fro'en er lei seg og trenger en venn
Er Kim klar med webcam på msn
Alltid der for deg hvis du trenger å prate
Denne flaggermusgutten er umulig å hate


Så vi er begge ganske fornøyde, og håper dere også "feller en latter" når dere leser det da!

Bilder kommer i neste ting!

2 kommentarer:

Ina Mildred sa...

FHS skjønner jeg, men hva står FTW for?
From Tha Wood?
Freaky, Tacky and Weird?

Fro not understanding...

Kim sa...

Det står i den første posten ;)
Glairæ!
Ska jæ sugeræ?