fredag 26. september 2008

Ferie! =)=

Jepp, så var tiden flydd veldig fort, og vi skal alle hjem en uke's tid i morra. Jeg kan ikke påstå jeg gleder meg mest. Selvsagt er hjemme det stedet som er ... Hjemme! Men jeg er overasket over hvor vannvittig glad jeg har blitt i dere alle sammen.
Noen mer en andre, helt klart, men det er egentlig ingen her jeg ikke liker, noe som er over forventning og egentlig sunn fornuft. Det er litt unaturlig å bli så godt kjent med så mange på så kort tid med så lite innsats. For det er ikke lenger sånn at vi er i bli-kjent-modus. Vi har alle sammen gått over til "Hei, jeg husker ikke egentlig hva du heter, men vi er helt bestiser!".

Jeg kommer hvertfall til å savne dere veldig.


Også skjer det noe veldig rart for meg i ferien. Jeg skal møte X'n min. Gud (og bare han (hun?)) veit hvordan det kommer til å gå, siden jeg egentlig aldri har hatt så mange x'er å skryte av. Ordet "Skryte" betyr selvsagt "Møte i ferien uten anelse på hvordan ting egentlig er fra hennes side, jeg savner henne egentlig, men det blir kanskje bare helt feil og rart.".

Men den meste av tiden, fra søndag\mandag, er jeg hos pappa i Oslo, og yeah, vi skal ha FHS-treff på en av pubbene for alle oss som henger rundt i Oslo&Omegn.
Regner ikke med at det er dritmange som leser her enda, men er du i nærheten, ta kontakt og bli med ;)

Dette er foresten faren min!!!Min helt


Også vil jeg ikke legge med noe dikt eller noe denne gangen, for det er ikke det bloggen skal handle om.

Skuffa over at det ikke er noen kommentarer!

Klemmer er det mye av ;)


Søvn er ganske mangelvare...

1 kommentar:

Linn sa...

Nå har du fått en kommentar!
Bedre enn ingenting! ;)