tirsdag 4. august 2009

Himmel, det er August.

Jeg er nesten, kanksje glad jeg ikke har så alt for mange som leser bloggen, siden jeg merker det er lenge siden sist jeg skrev noe. Vel, det har jo skjedd litt. For eksempel kom det i går en kar bort til meg og min far og vi hadde jo aldri sett han før, og i tillegg så han ganske "høy" ut.
"Kan eg fortella dokker noge? Eg ble rana av to pakistanara i går, så..."
Men lenger kom han ikke i denne gripende historien, for vi satt jo faktisk i et ingjerda område på en resturant, så da roper servitøren vår, som var både svensk og ganske stresset:
"Jammen gi deg nu da, nu rekker det!"
Og uten at det har noe med saken å gjøre, så sto det en annen utlending bak oss og sang opra.

Dagen før; lørdag, hang jeg med Umair i omtrent hele Oslo. Fra jeg gikk av t-banen til jeg satt meg på igjen gikk det fire timer. Vi brukte tre av de til å GÅ. Men det var dritkoslig sånn egentlig da. Vi rakk å hilse på Marthe fra fhs også, men hun var ikke akkuratt overinterresert, og da vi møtte henne hang vi ved en fontene som bråkte og druknet samtalen vi hadde.

Jeg skriver liksom for tiden de fleste nye nyhetene på Face isteden for her. Dataen min er kjiping og vil ikke skrive så mye om gangen før den låser seg (låner far's nå) men det skulle gjerne blitt litt oftere her og.
Nå skal jeg forlate Oslo, så rekker ikke stort mer, men DAMN: Håper alle har fått med seg at jeg flytter i et HUS nå snart. Ikke helt alene da, men jeg er trygg på de jeg flytter med (Benjamin og Robin for de som vet noe).

Vel hjem! ^^,

Ingen kommentarer: