tirsdag 25. august 2009

Rabbel!

I don't like puppies, they are sons of bitches.
And to damn cute, stealing my chance with the misses.
But, you know what this is:
A lie
Don't get me dismissed:
I try
To be honest and real
make other people feel
like me:

happy as SHIT! =)


Leste kjapt Menn som hater kvinner på noen dager nå, og fikk i dag bok nr 2. Gleder meg som en unge, og har også fått med filmen til den første. Join meg på hele serien, så har vi noe å chatte om =)

Annet:
Brus og snop og sjokolade og sånne ting.
Stratos som er kald fra kjøleskapet.
Brus som er nesten frossen og som man drikker uten at man er tørst.
Det er noe nordmen (inkl. undertegnede) har et føkka forholdt til. Vi hiver det i oss som det sto på livet. Men nå som jeg er rett ut dritfattig har jeg ganske så ikke prioritert godteri og sjokolade (selv om brusen har flommet) og atter en gang, som jeg første gang for nesten to år siden, har jeg oppdaget hvor latterlig mye bedre det smaker hvis man har en liten "nam" bare liggende i kjøleskapet til man føler man har fortjent den. Husker noen troika-reklamen på tv?

Jeg skriver egentlig bare helt meningsløst her, så jeg runder av med en stor klem til alle som leser. Skal nok få slengt opp noe med et eller annet poeng snart ;)
Kommenter!!!

wtf

2 kommentarer:

Fam sa...

Takk for klemmen ;D

Ragnil sa...

SJÅ, eg fann bloggen din! No skal eg lese han heile tida. Du skriv morsomt. Klem!