tirsdag 20. oktober 2009

Bortsett fra mine feil, har jeg ingen =)

Yeah, la oss begynne med å si tusen hjertlig føkk deg Mozilla Firefox, siden alt som trenger innlogging på nettet (også kjent som "alt") bare gir meg feilmelding, eller fingeren som bedre beskriver mengden glede jeg føler.
Jeg skriver dette innlegget fra Googles "Crome" etter å først ha lastet ned og skrevet nesten samme tekst i det eneste gode Telenor har klart å få til på verdensbasis: Opera! (Feil link?)
En liten Ps: Opera har løsrevet seg fra Telenor, men startet som et lite prosjekt der..
Og nå, etter snart 10 minutter med min nye nettleser, som jeg bruker til nettlesing, har det ikke kommet noen klager. Jeg har sjekket mail og det som verre er !
Datamskinsituasjonen min er litt snodig for tiden, med en crap-stasjonær som starter programmer i modem-hastighet, og en rimelig nice stasjonær som virker fra en til fem timer og så sier: " "
(ingenting)
Den låser seg brått og uten forvarsel som passer fantastisk fint med for eksempel redigering som jeg savner sterkt og brutalt for tiden. Gi meg en jobb, så skal jeg inn på hjemmesiden til Mac og handle litt ja !

Men uff, her snakker jeg bare om meg og mine demoner, når det faktisk finnes folk som gjør noe med det...
Demonene mener jeg! =)
(hæ?)
Joda, Idiot
McWtf saksøkte gamle eirik, ay-kay-ay DJEVLEN og alle de slemme demonene hans, fordi djevelen ødla livet hans og buhu. Dette brøyt selvsagt med grunnloven og noe greier..
Herregud.
Onkel Wikipedoja forteller
hele historien rundt peisen!

Nei, det er jo faktisk jeg meg skal snakke\skrive om da, og jeg synes jo "the quality of my mutherfucking life" er ca ok for tiden, på tross av ting
Men det er en dude da, som ikke vet helt vet "
what the fuck i am doing with my life"
Og jeg sier ikke at jeg skal accidentaly sette fyr på en fucking plant for å drite i regningene mine, men å høre han snakke om det... DET er morsomt det !!! =)
Gubben heter
Katt Williams, og han cracks me up som det heter!

Noe annet jeg synes var litt latterlig, men egentlig mer seriøst er angående CERN-maskinen, den saken som skulle slenge atomer sammen for å se hva som skjer. Jeg skjønner ikke helt hvordan, men matte har noe med saken å gjøre?
Hæ?
Gud+3X\3*(4-d) = ?

Menne...

2 kommentarer:

linn sukkerspinn sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahahhahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lycheknut sa...

NicE talking 2U, and nice 2 see U on the blogg. Keep ON..