søndag 25. oktober 2009

Konklusjon

Så, det som egentlig skjer er at jeg bruker masse tid på ting som egentlig ikke betyr en dritt når uka er ferdig? Eksempel
Ute i verden er det masse greier man heller kan ta seg tid til, som å bruke tid på å lage og nyte en ekte kopp god kaffe eller en dritgod middag, ha en vinkveld på en lørdag, lese enda mere bøker, og fordype seg enda mer i musikk og (annen) kunst.
Men setning to har jeg liksom ikke tid til, fordi setning en har svaret JA!
Faen..
Savnet etter en mer kulturel livsstil er der, yes sir.
Men det eneste folk snakker om for tiden er SVINE INFL... (ååå, jeg er så lei)
Mormi spurte her om dagen om jeg skulle ta vaksina. Hun fikk ikke noe svar.
Ikke tro du kan få meg til å betale for thimerosol og kvikksølv sprøyta inn i meg når drittet ikke er testa enda, og det som vaksinen skal vaksinere mot bare er 25% av en normal influensa. Tallene på antall smittede er jo også bare BS, siden folk med normal influensa (meget uvanlig på denne årstiden?) ringer legen som bare sier " holde dere hjemme" og "ikke faen om dere kommer hit med svine-greine deres". Dette er jo på verdens-skala.
En annen ting er at dette har skjedd før. Da døde 25 mennesker av vaksinen, etter at over 20% av us and a ble vaksinert. Men det var vel bedre føre var, siden EN HEL MANN døde av selve sykdommen.
Dope shit.

HÅPER FORRESTEN AT ALLE HADDE EN FIN INTERNASJONAL CAPS LOCK DAG PÅ TORSDAG?

Obamadrama kan forekomme nå, siden han sier at hasjis "ikke er så jævla ille" (ikke ekte sitat) i en eller annen pressemelding jeg fant =)
Litt overaskende siden det finnes masse mennesker som heller vil selge sin versjon av "legemidler" som i tillegg har med masse gratis sideeffekter. ("
Side effects of anxiety medications , Anxiety attacks"???(ekte sitat))
Disse menneskene digger bestikkelser, og alle vet jo at amerikanske politikere er horer. Ikke at horer er negativt da, de har f.eks danseskills rundt stenger =)
(jeg snakker bare tull...)

Føkk You, Facebook =(

Ingen kommentarer: