mandag 13. april 2009

Skole!

Yes, jeg er tilbake på skolen. Må si jeg har savnet det. Uten noe ordentlig sted å bo her i verden, har jeg en konstant følelse av at jeg vil hjem, og at jeg er drit lei av å være der jeg er.
Ikke at jeg syns det er spessielt trist å måtte flytte herfra snart, sånn rent rom-størrelse-messig. Det eneste jeg kommer til å savne, men som jeg riktignok kommer til å felle mang en tåre over, er sånn omtrentlig 75 av menneskene her. Ikke spør hvem jeg ikke kommer til å savne, men jeg antar at noen smyger seg raskt inn i glemmeboka. Face it, sånn er det bare!
Ferien har foregått veldig mye inni bilen, som tilslutt sa "gi faen, da" og økte mengden olje som lakk av den. (Det var bittelitt i uka før ferien)
Vi fant ut hvor det kom fra, og priset oss lykkelige på at det bare var oljefilteret, som ikke ville vært dyrt å fixe på. Men så langt kommer jeg ikke, siden det ikke har falt en dråpe etter at jeg rullet ut av Oslo i dag.
Så sånn er det.
Men hvertfall da, så merker man en hel shitload med greier man kan irritere seg grønn over (eller eventuelt rød, får å matche bilen og interiøret ^^, ) og som jeg nesten må få ned på arket. Eller dataen da, og så over i bloggen her.
Det skal hvertfall skrives. Så blir det opp til dere gale menneskene om det skal leses også.

Ingen kommentarer: