onsdag 22. oktober 2008

Jeg tror på aliens!

Yess, jeg føler da litt for å totalt offentliggjøre min tro på utenomjordisk liv...

Det er kanskje ikke helt sant, men det er hvertfall en sterk påstand om at "det finnes flere stjerner i universet, en det finnes sandkorn på Tellus", så og da nekte for at det hvertfal burde finnes en planet hvor det har oppstått intelligent liv, gjør da den personens fakta om til at det ikke finnes NOEN planeter i universet med intelligent liv. (Fordi personen er da totalt dust, ikke sant ^^, )
(Og Tellus er navnet på planeten vår, til de som er tards)
Det som er ganske høll i hue når det gjelder søking på nettet om aliens og konspirasjonsteorier er at det finnes utrolig mye dritt og photoshopping ute å går.
Men det finnes også sider som bare legger ut beviser som er blitt gått grundig gjennom. Disse sidene har minimalt med "sjokkerende" bilder, men veldig mye dokumenter, og skriftlig bevis, ofte fra det millitære, og mye fra høyt oppe innen politikk. De få bildene som er å finne på disse sidene er brukt så mye tid på for å bekrefte genuiniteten til (voksen-ord, yeah) at de tvilsomt er tuklet med. Jeg snakker nå spessielt om Majestic Dokuments som er en "kjedelig" - i form av "ikke bling-bling" - side, men inneholder kvalitet flamfor kvantitet.

Så er det masse ekstreme rykter rundt Area 51:
Personlig tror jeg Area 51 er vår planets base for utenomjordisk kontakt, selv om jeg tviler på det er mye av den. Jeg tror også det blir fløyet skadede ETE'er dit. ETE er betegnelsen for ailien, siden ailien egentlig bare betyr fremmed, mens ETE står for ExtraTerrestial Entety.
Uansett hva det nå er de kalles, så har jeg stor tro på at de er her, og disse to bildene er etter min definisjon genuine\ekte.

Begge bildene er fra Majestic Dokuments

og er av samme ETE, tatt med forskjellige kameraer.
Sjekk ut denne linken om de to typene ete's som jeg tror besøker jorda

I tillegg til et ganske sterkt - kanskje det beste som finnes - bevis (mener jeg) ut over disse dokumentene, som når alt kommer til alt - bare er skrift på et papir - er det også et annet fenomen jeg mener dekker sterk opp som bevis på liv fra andre planeter, med sine ekstreme symmetriske, geometriske, og matematisk perfekte former.

Kornsirkler!
(Cropcircles høres kanskje mer fengende ut)

Hvor mange som er klar over det vet jeg ikke, men menneskeheten har over lengere tid (siden 1974) sendt ut et radiosignal som inneholder et slags kart over dna, ca fasong, antall kromosoner (eller noe slikt) og ca høyde. I en av de tidligere kornsiklene var det det samme "kartet" over en annen livsform med beskrivelser som passer relativt godt med den generelle oppfatningen vi har
av hvordan en "Alien" ser ut:Lenger ned er "kartet" gjengitt med forklaringer

Denne er og viktig:En siste "shocker":
Legg merke til størrelsen ved å se på traktor-sporene!!!

Dette er helt sykt spør du meg!
Hvor mange av dere som leser dette har sett disse bildene før? Hvor mye står det om dette i avisene? Er det ingen som bryr seg?
Det er greit å finne forklaringer på disse symbolene som ingen ser blir laget, ingen kan forklare, ingen forstår meningen av. Men de fleste vet ikke om det en gang!
Disse tre jeg har bildet av over her er forsåvidt en annen sak når det gjelder "ingen forstår meningen av"...
Den to første første trenger man ingen kunnskaper for å forstå, selv om det er en historie bak alle tre jeg skal komme tilbake til - mens den andre er det noe spessielt med. Den cd lignende sirkelen nede til høyre. Hva er det?
Vel, etter et par eksperter og andre kunnskapsrike mennesker, fant man ut at et var en "biner" kode eller noe i den dur (nuller og et-tall), og de fant denne koselige beskjeden:
"Beware the bearers of FALSE gifts & their BROKEN PROMISES. Much PAIN but still time. (Damaged Word). There is GOOD out there.We OPpose DECEPTION. Conduit CLOSING <3"
(ok, det siste hjertet fant jeg på selv =P )
Det er ganske lett å fremmedgjøre en slik beskjed med å tenke "herregud, så teit" - men det er jo faktisk ikke det. Forklaring på hvordan man har funnet det fram er beskrevet på en av linkene i slutten av innlegget.

Det som er enda mer utrolig med de tre, klarer jeg ikke helt forklare selv, så jeg copy-paster her:

Date

Adjecent To

Glyph Complexity

August 13, 2000

Chilbolton Radio Telescope

A massive and sophisticated 2-dimensional formation.

“The whole formation covered a very wide stretch of crop, probably one of the largest in square feet this year!”

August 18, 2001

Chilbolton Radio Telescope

Two very large and complex pictograms appear in same location as August 13, 2000 formation

August 15, 2002

Very large microwave and cellular relay site.

The first time an alien face is clearly shown in a formation with a highly sophisticated stereoscopic design, giving the illusion of depth and shading.


Det er altså blitt svart på vår utsending av viktig informasjon.
Her er forskjellene:
Dette er menneskeheten
Dette er de utenomjordiskeLitt større bilde hvis du høyreklikker og velger vis bilde

Så får du nesten finne ut mer selv hvis du ble intressert. Jeg har allerede fått en kommentar av en som ikke er enig, men det eneste jeg syns er feil svar, er når man ikke bryr seg i det hele tatt. Da er det bedre å agree to disagree, også kan man heller diskutere videre derfra ;)

Her er tre spennede linker og kilder.
Majestic Documents
Cropcirclereasearch
Unexplainable
Det finnes jo milliarder med sider, men som sagt mye drit

En liten greie:
Nesten alle jeg har spurt (jeg spurte en hel haug med peeps) var enige i at det var rimelig teit å tro det ikke fantes noen andre glupinger der ute et eller et annet sted, men det var ikke mer en to andre som mente det var muligheter for at de hadde besøkt jorda.
Også til de som er ektremt tvilende har jeg en sitering fra skolens glupe hode Trygve:

Universet skal jo være tilnærmelig uendelig stort, derfor finnes det selvsagt tilnærmelig uendelig stjerner, og siden vi vet det hvertfall finnes inteligent liv på en planet, sier oddsene at det finnes "uendelig" med andre planeter med intligent liv.

Håper noen blir inspirert til å grave litt rundt i dette temaet da ;)
Jeg har masse mer info, men dette innlegget tok jo helt av...

9 kommentarer:

Ina Mildred sa...

Det er noen som drar det litt langt? Ikke du, altså? Hvor vil du hen med dette egentlig? Hvorfor skal folk absolutt bry seg sånn? Hva om ALLE trodde på aliens, hva da? Det er jo ikke fryktelig mye vi får gjort med det uansett. De kan finnes som bare faen for min del, jeg bryr meg ikke...

Kim sa...

Ja, noen har teorier som tar relativt AV. De teoriene inneholder mye løgn, lite kildehenvisning, og generelt lite logikk.
Å påstå det finnes liv på andre planeter, derimot, er ingenting annet en logisk!
Jeg har imidlertid ingen veldig sterke bevis på at de fysisk har vært på planeten vår, men det er nå noe jeg tror og mener.
Det jeg vil med å skrive det her er å intressere folk om det. Eller hvertfall starte en liten diskusjon rundt det. Jeg syns det er utrolig hvor lite folk bryr seg om disse tingene, bare fordi det ikke treffer masse-mediene.
Hvorfor bry seg? Nei si det. Hvorfor skulle folk gidde å stemme når det er valg lissom? Jo fler som bryr seg, jo bedre resultater.
Hvis alle trodde på aliens ville det blitt gjort en større innsats på videre kontakt med de. Det finnes da tydeligvis en god rase, og de har høyst sannsyneligvis en hel shitload med fet teknologi vi kunne hatt bruk for. Og finnes det en annen rase med mindre edle hensikter er det jo hvertfall grunn til å bry seg. Ikke at jeg er særlig redd for sånt, men mulighetene er der.
Verden - globalt sett - som den er i dag, er ikke spessielt imponerende på meg. Jeg tror kontakt med utenforstående\utenomjordiske også kunne hjulpet oss opp fra all dritten med korupsjon, sult, krig, fattigdom, og hele den smørja der.
Det er ikke derfor jeg tror, men det er nå en fin bonus.

Du reagerer utrolig strekt til å slutte kommentaren med at du ikke bryr deg...?

Ina Mildred sa...

Det var ikke meningen å reagere så sterkt, jeg bare kommenterer det du skriver, jeg. Sånn som du vil, vet du. =) Det ble kanskje litt hissigere enn jeg hadde tenkt, men resultatet er nå det samme uansett hvordan jeg skriver det: Jeg klarer meg serdeles godt uten aliens innblandet i livet mitt. Men for all del... Den dagen en utenomjordisk står og banker på døra mi skal jeg nok være interessert og nysgjerrig, ja! Men jeg ser på det som veldig usannsynlig, så inntil da gidder jeg ikke bry meg. Vi kan heller bruke resursene våre på å ordne opp i våre egne problemer selv, ikke vente på at aliens skal komme å redde oss.

Kim sa...

Ja, sant. Jeg er veldig veldig ute etter kommentarer ;)
Og jeg satte veldig pris på ditt, selv om det var veldig "å, jeg er så oppgitt"-ina. Hehe.
Men som du kanskje har fått med deg i
de to nye inleggene, så mener jeg det er mye galt med verden.
Og forhåpentligvis - hvis de gale teoriene om aliens hadde vært sant - kunne vi tilegnet oss styremåter og teknologier som grisebanker det vi har i dag.
Men for all del: Formålet med å fyre opp en diskusjon eller en debatt, er ikke å presse på mine meninger, men å komme til en felles enighet!
(fritt av Aristoteles)

Anonym sa...

Thank you, that was extremely valuable and interesting...I will be back again to read more on this topic.

Anonym sa...

Fantastic blog I loved reading your info

[url=http://partyopedia.com]party supplies[/url]

Anonym sa...

Brilliant site, I had not come across kim-falch.blogspot.com previously during my searches!
Continue the great work!

Anonym sa...

Hello,

I have a question for the webmaster/admin here at kim-falch.blogspot.com.

Can I use part of the information from your blog post right above if I give a backlink back to your website?

Thanks,
Oliver

Kim sa...

If the Oliver I got a mail from reads this, then sure thing; I'd be happy if you did! =)
But where did your comment go off to?