torsdag 9. oktober 2008

Turen Hjem

Hi There, And Welcom To FHS-News

Bilen var vasket og polert - Vi var klare til å dra


Nora hadde bare med seg akkuratt det hun trengte...


...Tullejenta



Noen prøvde å påpeke at jeg ikke burde ta bilder mens jeg kjørte




Men jeg har mad skills, så de tok det rolig etter hvert.
Kom seg til rette i baksettet også.


EDIT:
Hilde likte ikke det sure bildet,men jeg hadde ikke et smilende bildet av
det egentlig ofte smilende dyret, så jeg måtte vente til nå.
Dette er fra bad-taste kvelden. Kanskje viktig å få fram =P


Da ble jeg sur. Jeg måtte stresse med å bytte bilde.



Heldigvis var det masse peeps i peisstua, og Hilde ble glad igjen.
Delvis




SÅH!
In Other News...

Vi -som betyr meg, Snorre, Stian og Magnus - skal snart stikke av en uke (eller 8 dager, kanskje 9) til pappa's hytte. Vi skal spille inn en film om to brødre som har ranet en bank, men historien spiller seg ut etter selve ranet, og handler om de negative tingene som paranoia og anger, pluss det lille ekstra at de er brødre.
Mer en det vil jeg ikke si, men vi gleder oss til å vise det til dere når det er ferdig filmet og klippa.
Blir nok ganske konge.

Gleder meg også utrolig til å filme oppfølger til Snorre-Dag filmen. Alle har ikke sett den enda en gang, så det er enda en ting jeg gleder meg til. Blir vel på AgderLørdagen vår. Som heller ikke er lenge til. Men helga før det, er det CUBA-seminar! Fordi vi snart skal til Cuba! Hele film-klassen OG musikk-klassen!
Zhaize!

And Last We Got A"Poem-Night"-Special

Da jeg la meg
Var du ikke der.
Da jeg våknet
Lå du ved siden av meg.
det var som en drøm

Vi koste oss, og lo.
Hadde det fint hele dagen.
Da jeg så på deg sa du
"Jeg elsker deg og!"
Selv om jeg ikke hadde sagt noe

Da jeg la meg
Lå du ved siden av meg.
Da jeg våknet
Var du ikke der.
det var som en drøm



Goodbye Everyone, See You Soon, And Until Then





Ingen kommentarer: