søndag 2. november 2008

Oftere innlegg?

Lenge siden jeg har våknet over klokka er 2 på dagen!
Men jeg fikk veldig mye ut av å prate med Fro da, det var en flott greie å prate i 6 timer uten en gang en pisse-pause. Lærte mye om meg selv mens ting jeg ikke tenker ofte på kom ut av kjeften min. Vi kom fram til ganske mye rart på de fleste temaer, også var det noen ting vi bare prata om fordi det er digg å få lufta det med noen man stoler på ;)
Så applaus til Ina fra meg! (klapp klapp, og tre ganger hurra)

Sånn ellers er det ikke mye å melde om av verken ting eller av tang, jeg er ikke like ivrig på innleggene mine for tiden, siden de to store greiene ikke slo ann som jeg hadde trodd. Men også mye fordi vi har stressa veldig med å få ferdig filmen slang sammen. Vi hadde ikke trodd det skulle være så mye film å klippe fra, så vi var like overaska som dere på at det endte opp med over en time lang film.
Det var noen som mente det var mistenkelig at vi viste den på halloween, og det var jo et ganske fancy sammentreff da. Jeg likte det!
Men jeg håper hele saken blir lagt litt død nå som vi fikk vist hva greia egentlig var.

Jeg har glemt helt å legge ut bilder fra Danmark-turen vår da, så kanskje jeg burde gjøre det.
Men da vil jeg ha minst to som ber om det under dette innlegget. Det er trist det har gått så langt, men nå må jeg nesten sette foten ned og si at nok er nok liksom!!!

Såh!

4 kommentarer:

Ina Mildred sa...

Aww =)
Takker og bukker, kjære Kim, og sjæl ass midt i trynet ditt, det var en heidundranes koselig kveld/natt/morgen.
Men vi hadde jo faktisk en tissepause, da. Siden du absolutt skulle påpeke det. Riktig nok gikk du og la deg halvannen time etterpå, så det kan kanskje regnes som en del av nå-går-vi-og-legger-oss-ritualet.
Jeg kan godt mase om bilder jeg, men nå har jeg jo i grunn allerede sett dem, men jeg kan godt se dem en gang til altså, det er ikke det, så bare legg dem ut du.
Mase mase mase

Ina Mildred sa...

...og mase litt til

Anonym sa...

Ja, du burde skrive innlegg oftere!
Utolig spennende å lese,
og med det tror jeg også andre synes dette =)
Syns det er spennende å lese om de "gale" tankene dine, f.eks da du forteller om aliens, og hvor vidt du tror på utenomjordisk liv.

Fortsett sånn! ;)

Kim sa...

Ah, din anonyme jævel! Takk!
Jeg tror nok jeg vet hvem du er, men det er digg å høre. Jeg har lyst å skrive mer rim\dikt- og random tanker-greier, men hvis fler syns det er spennende med godt formulert konspirasjonsgreier og utenomjordiske mystifistigheter, så skriver jeg gjerne det og! ;)
Hvis du er den jeg tror, liker du jo best om noen sier dt til deg da, du trykker skjeldent på linkene, men gjør det og!!!

Men veldig Takk!